sâmbătă, 9 aprilie 2011

Review: Garnier 3 in 1

Primul produs la care as vrea sa fac un review este gelul de curatare 3 in 1 de la garnier. Prima intalnire pe care am avut-o cu acest produs s-antamplat cand aveam vreo 13 ani gasind o mostra intr-una din reviste.

Desi nu am avut probleme foarte mari cu cosurile totusi mi-au cam dat batai de cap mai ales in acea perioada... aAa deci sa revenim la produs.. Am fost foarte foarte incantata de el deoarece chiar dupa prima aplicare lasa fata mai fina si parca mai luminoasa nu mi-a creat iritatii avand in vedere ca eu am fata foarte sensibila. Ca si masca este ideala pt o piele mixta o data la 1 saptamana sau 2 deoarece usuca destul de puternic dar totusi cu o crema hidratanta nu ar trebui sa creeze probleme.


Nota:90/100
L-as mai cumpara?:Da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu