sâmbătă, 25 iunie 2011

my "miracle in a jar"- no more spots!

                 Toata lumea se intreaba in ziua de azi care este produsul miraculos care ne poate scapa de riduri, care este probabil "elixirul vietii" ( ((: ), dar mai inainte de toate daca exista ceva ce ne poate transforma tenul intr-unul de portelan, probabil ca nu exista asa ceva... Dar totusi sunt anumite alifii care ne ajuta sa ne apropeim de acea perfectiune!
               Ca oricare adolescenta, si in general ca oricare persoana si eu ma chinuiesc cu cate o explozie de musafiri nedoriti pe fata mea, si ce sa fac? Sa ma confromez, sau sa iau masuri? In 99% dintre situatii prefer a doua varianta. Intr-o perioada eram si eu in cautarea produsului minune, citeam pe forumuri de Zynerit, Mibazon, Normaderm, anticonceptionale, alimentatie sanatoasa, si totusi nu functionau.
               La un moment dat o prietena de a mamei mele ( prietena fiind cosmeticiana), mi-a recomandat o crema, "Cutaden" amestecata cu "Tetraciclina" (antibiotic, unguent), si spre marea mea mirare chiar functioneaza! Si functioneaza pentru toate clientele ei!
Recomand din toata inima aceasta combinatie de creme pentru cele care inca nu au gasit nici o solutie pentru problmele lor, chiar functioneaza!

Se gasesc in tuburi metalice (cred ca se pot cumpara in oricare farmacie)



Sunt sigiliate, si se desigileaza cu capacul
Cum procedez eu?
Am curatat o cutie de  crema goala (in acest caz am folosit un borcanas de la Nivea), si am golit in recipient aproximativ jumatate din tubul de 'Cutaden".
Dupa care am pus peste putin mai mult decat jumatate din tubul de "Tetraciclina" (nu ii murdara masa, ii patata! hihi, scuze!)

Si le-am amestecat cu un betisor de vata:


Chiar merita sa incercati deoarece este o metoda foarte, foarte ieftina ("Cutaden"-10-13 lei, "Tetraciclina"- 6-8 lei), si chiar functioneaza, oricum merita sa incercati!
Ah da! Este un tratament, si nu este indicat sa il folositi pe o perioada lunga de timp, chiar si cand nu aveti probleme, cel mai bine este ca atunci cand va apare un cos, aplicati crema local, sau daca fata va este invadata, va faceti peste tot, dar in niciun caz nu mai mult timp de o saptamana!

Un comentariu: