luni, 6 februarie 2012

Haul: Flormar, Maxfactor, Gade

As vrea sa va arat noile mele achizitii in materie de make-up, de care ma bucur foarte, foarte mult! :x

Quad-ul nr. 408 de la Flormar, are niste culori foarte frumoase, cremoase si pigmentate! Love them!



Aceste doua mascara se pot achizitiona la promo de la Douglas, langa 2000 Calorie primiti un False Lash Effect (care l-am incercat si pot sa spun ca imi place, dar mai revin cu pareri :*).

Si un creion turcoaz superb! :x


Astept pareri, idei si  comentarii! :*

4 comentarii:

  1. wow ! E super quad-ul de la Flormar. Și eu l-am văzut,dar nu l-am încercat niciodată la stand. Arată super, mai ales auriul ăla♥
    Să le folosești cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @iguanitza: Da e foarte fain! Abia astept sa incerc un machiaj cu culorile alea! :x

      Ștergere
  2. Quad-ul e wow! sa le folosesti cu placere! Cat a fost pachetul cu 2 mascara de la douglas?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Alice wonders: In jur de 35-40 de Ron, nu sunt 100% sigura!

      Ștergere