joi, 23 februarie 2012

Look-uri pentru majorat

Am avut onoarea de a machia cateva dintre colege si prietene cu ocazia majoratelor, lor, sau doar ca participante. M-am bucurat ca am putut sa particip si eu in crearea unei seri unice, in care sa se simta centrul atentiei, sa fie increzatoare, si mai frumoasa ca niciodata.




Pima noastra majora- Madalina

Este o fire foarte finuta, si pentru ea am creat un machiaj mai soft, cu nuante de bej, auriu pretios si negru, iar genele false au definit lookul.





Laura- ea a fost invitata la o petrecere (majorat) si cu aceasta ocazie m-a gandit la ceva sexy, dar totusi moderat deoarece ea nu obisnuieste sa poarte machiaje stridente, deci am adaptat personalitatii ei acest look. Din pacat nu am poze close-up, dar pe langa clasicul negru, si culori neutre, picanteria a constat in accente de culoare rosie, si visina putreda.


Iar ultima dar nu cea din urma, Patricia- fire puternica, impulsiva, dar tousi foarte simtitoare. Coafura a fost una cuminte si destul de romantica, in ton cu rochia, si pentru ochi am optat pentru un cat-eye with a twist, cu nuante de burgund coltul interior al ochiului, toate le-am blenduit bine ( va dati seama ce emotii am cand stiu ca aceste fete se lasa pe mana mea), si totul a fost o joaca, ddeoarece are o fata foarte frumoasa, si piele fara imperfectiuni. Un model ideal de machiat.


Abia astept sa le machiez si pe restul fetelor. Ma incanta foarte mult sa le fac, sa vad cum se transforma sub mainile mele, as putea face asta toata ziua. Sunt constienta ca mai am foarte mult de invatat, dar cu fiecare dungulita dreapta/ stramba, avansez, si asta imi place cel mai mult.

Sper ca v-au placut!
Astept comentarii, sugestii si critici!
Va puuup!

Un comentariu: