joi, 15 martie 2012

Review: Demachiant 3 in 1 Vichy- Purete Thermale

Am avut ocazia sa testez acest demachiant de ceva vreme si cred ca am reusit sa imi fac o idee despre el.






 Ce spun producatorii:

Demachiant integral 3 in 1. Lapte,lotiune si demachiant de ochi.
Lapte demachiant.
Lotiune tonica.
Demachiant de ochi.
Inovatie pentru prima oara un demachiant cu tripla actiune (lapte+tonic+demachiant de ochi) contine Apa Thermala Vichy si Captelae, un extract de shea, ce actioneaza ca un magnet asupra impuritatilor. Indeparteaza perfect orice urma de machiaj si tonifica pielea printr-o singura actiune. Textura sa fluida si non-grasa este potrivita chiar si pentru cel mai sensibil ten.
Rezultate: pielea este eliberata si supla, proaspata si extrem de fina.
Aplicati dimineata si seara cu varful degetelor si masati usor. Stergeti cu o discheta demachianta. Nu se clateste.
Testat pe piele si ochi sensibili si pe persoanele ce poarta lentile de contact.
 
Ce spun eu:






Ambalaj: Vine impachetat intr-un tub de plastic, care este foarte practic si igienic in acelsai timp. Cantitatea de 100 ml.
Produsul: Are un parfum subtil, nu foarte puternic, dar totusi exista. Consistenta acestuia este al unei creme-gel si nu este uleioasa deloc. Dupa ce cureti machiajul cu discheta, lasa senzatia pe care o ai dupa aplicarea tonicului, dar totusi simt nevoia de a ma spala pe fata sau cel putin sa mi-o curat si cu putina apa tonica.
Per general este un demachiant ok, nu ustura ochii deloc (desi ai mei sunt sensibili), dar totusi nu m-a convins. Consider demachiantul cu galbenele de la Bioten la fel de bun, si se gaseste la un oret de 5 ori mai mic.
Da/ nu: Nu.






Astept sugestii/ intrebari!
See you soon!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu