joi, 27 octombrie 2011

Haul: Flormar


In ultimul timp am fost in Cluj, si mi-au fost aduse si 2 dintre produse de o persoana foarte draga (cea mai draga :x). Pudra terracotta si blushul au fost primele mele produse Flormar, dupa care am achizitionat si paletuta- ce contie niste culori tomnatice, dar totusi vesele, superbe!-, si o oja taupe, o nuanta care o cautam de mult.
Pudra terracota nr. 22- o pudra care imi place foarte foarte mult (am auzit prima data de ea de pe blogul Iguanitzei), ofera un finish glowy, da un aspect sanatos tenului, si in maimulte straturi il pot folosi pe post de contur
Blush-ul P113- este o culoare roz-stins, foarte natural, it's my everyday blush! and I love it!
Quad-ul nr. 406- are culori foarte frumoase, dar inca nu am realizat nici un machiaj cu aceste farduri, dar voi reveni cu update-uri!

Un comentariu:

  1. quad-ul il am si eu si e suuuper....imi place mult marca asta de cosmetice.
    Te pup....

    RăspundețiȘtergere