duminică, 9 octombrie 2011

Short review: Maybelline Volum' Express® One-by-One Washable Mascara

Hello!

Banuiesc ca stiti deja despre promotia la "rimelurile" Maybelline, si ajungand la un magazin DM (la noi in oras nu este) am profitat de ocazie si am pus mana pe aceasta mascara. Asteptarile mele erau ca cel putin sa egaleze calitatea Colossal-ului, dar am fost cam dezamagita. Eu nu ma inteleg foarte bine cu aplicatoarele acestea din plastic (la fel ca la Mascara Volume Millions de Cils L'oreal), astfel si la cea de la Maybelline am intampinat aceeasi problema, adica: la al doilea strat de mascara, acestea se lipesc si se incarca foarte urat, iar dupa cateva ore se sfaramiteaza sub ochi... deci aceasta mascara nu a fost de loc pe placul meu... 
Sper ca v-am fost de ajutor! :)



2 comentarii:

  1. Eu una abia astept sa il incerc,oricum mi se termina mascara 2000 calorie si ma gandeam sa vad daca o sa ma multumeasca sau nu!Multumim de parere!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate la tine va functiona! sper sa ai noroc! :*

    RăspundețiȘtergere