luni, 10 octombrie 2011

Review: MaxFactor 2000 Calorie Mascara- curved brush

Hello, gals!


Am citit multe review-uri in legatura cu 2000 Calorie Mascara de la Max Factor si mi-am dorit mereu sa o incerc, dar oarecum nu s-a nimerit niciodata sa o achizitionez, dar o data cu revista Beau Monde din septembrie, nu am ratat ocazia.
Asa mult imi place acest rimel incat, pentru o vreme am si uitat de Colossal. Lungeste enorm genele, le separa, si ofera un oarecare volum, dar nu la fel ca si cel de la Maybelline. Si pe langa toate acestea nu se intinde si nu se sfarma (desi eu chiar am o problema cu rimelurile "flaky").




Pacat pentru cele care nu au reusit sa isi cumpere revista doarece este o afacere destul de buna diferenta de valoare dintre 40 si 16 lei,  chiar este o mascara buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu