luni, 16 ianuarie 2012

UPDATED: Back to school make-up& organization

 Imi cer scuze pentru intarziere, dar mai bine asa, decat niciodata, nu?

Nu va tin la vorba, va arat ce e de aratat :).

Sa incepem cu machiajul, eu optez pentru ceva foarte minimal, dar ceva ce sa imi scoata trasaturile in evidenta.







Pentru a obtine acest machiaj, am folosit:




Pentru unghii am optat pentru ceva nude- brownish, una dintre nuantele mele preferate! (Farmec- nr.4)




Mai departe, mai departe sa va arat cum imi organizez ghiozdanul si penarul (da! ami am asa ceva, unul dintre obiceiurile copilaresti ce le voi pastra pana la terminarea studiilor, ador pixurile si stilourile, si penarele cuuute! :x)
Sa incepem cu unele obecte esentiale, care, dupa parerea mea, nu ar trebui sa ii lipseasca nici unei fete din ghiozdan:

(* ochelari pentru cine poarta, :P)


 





Acum as vrea sa va prezint ce port eu in penar! :x



 Acest penar l-am cumparat de la TESCO din Mateszalka, si un caiet foarte dragut care facea parte din aceeasi colectie, pe langa acest caiet am mai gasit unul cu un modell foarte dragut!












Si intr-un final var arat si ce iau cu mine in portfard, pentru eventuale mini-retusuri!


UPDATE: Si bineinetels, servetele de hartie! :D
Sper ca v-a placut!

See you soon, girls! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu