miercuri, 4 ianuarie 2012

Review: Bioderma Sebium AI

Ce spun ei:
" Sébium AI, un rezultat al celor mai noi progrese în dermatologie, accelerează eliminarea coşurilor inflamate şi punctelor negre, prevenind reapariţia acestora. Formula sa limitează proliferarea bacteriei P.acnes, care stă la originea inflamaţiei ce cauzează apariţia petelor post acnee.
Roşeaţa este redusă şi iritaţia calmată.  Sébium AI reduce de asemenea riscul cicatricilor.

  Complexul exclusiv patentat Fluidactiv® menţine calitatea sebumului şi previne încărcarea porilor.

  Gluconatul de zinc din Sébium AI reglează secreţia de sebum şi previne dezvoltarea bacteriilor.
Epidermul este purifiat, textura este mai catifelată, iar tenul are un aspect mai curat.

Sébium AI are o textură uşoară, non-grasă, care face aplicarea placută.

Sébium AI garantează un nivel excelent de toleranţă."
La inceput eram sceptica in legatura cu orice fel lde crema anti-acneica, anti-imflamatoare, deoarece toate promit si nu fac ceea ce spun. Cand am incercat pentru prima data aceasta crema am fost foarte, foarte impresionata deoarece nu credeam ca poate diminua imflamatiile atat de eficient, intr-un timp foarte scurt (a se citi 3-4 ore), ceea ce mie mi se pare un punct forte. Textura cremei este oarecum fluid-gel, iar dupa ce este aplicata pe fata are un miros puternic, destul de intepator, la fel si senzatia pe care o simti, de mici intepaturi, mai ales in zonele afectate, dar nu este deloc dureros, si iritatia are loc doar la nivelul senzatiei de intepatura, fiindca pielea nu se inroseste deloc.
Dupa cateva zile de folosire, pielea mea a devenit vizibil mai curata, efectiv nu ma lasa sufletul sa ma dau cu fond de ten vazand cat de curata imi este pielea. 
Mai mult decat atat, are si efect hidratant, si racoritor. 

Daca careva dintre voi ati dorit sau va ganditi sa cumparati aceasta crema, va indemn sa incercati cu incredere!

3 comentarii:

  1.  si ti-au mai revenit cosurile? dupa ce ai terminat de folosit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate da... Si am inceput un tratament cu brevoxyl, am citit despre aceasta pe blogul: http://pasagera.ro/ ; si am scapat de cosuri, si nici nu au mai reaparut. E un tratament foarte accesibil , merita sa citesti articolele de pe blogul ei, ca ne-a ajutat pe multe! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu o intrebare.. crema este buna si pentru urmele lasate de acnee mai vechi ? :( nu stiu daca este buna pentru urme mai vechi. aici nu scrie asa ceva

    RăspundețiȘtergere