vineri, 6 ianuarie 2012

Review: Demachiant bifazic "Farmec" vs. Demachiant bifazic "Balea"

             Anul trecut de Craciun (2010), am achizitionat pentru prima data demachiantul bifazic de la Farmec, si cat timp l-am folosit nu prea am acordat importanta calitatii acestui produs, era pur si simplu un demachiant, nu imi ustura ochii, curata repede, si cam atat.
            Dupa ce s-a terminat continutul si am inceput sa ma demachiez la ochi, cu obisnuitul emachiant de fata, mi-am dat seama care este intr-adevar diferenta si am dat un search pe Google sa vad cum sta treaba, si atunci am vazut cat de mult este laudat acest demachiant, la fel ca si cel de la Balea, asa ca m-am gandit sa rog pe cineva sa imi aduca din Dm, dintr-un oras din apropiere deoarece la noi in oras nu avem acest magazin, sa il incerc si pe acela. Si pot sa spun dupa ce am terminat si sticluta de la Balea- ca am devenit fana a demachiantului Farmec!
           As vrea sa va spun ce imi place si ce nu imi place la ambele demachiante:

Pro Balea:
  • curata repede
  • este inodor
  • hidrateaza putin pielea
  • este ieftin (~aprox. 9-10 RON)
Con Balea
  • putin produs
  • se consuma foarte repede
  • nu este destul de hidratant
  • nu curata in totalitate machiajul
Pro Farmec
  • este mult mai hidratant 
  • curata absolut orice urma
  • este inodor
  • este ieftin (~ 9-10 RON)
  • nu se consuma foarte repede
Con Farmec
  • Nu am gasit! :-D

Sper ca am fost de ajutor! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu