miercuri, 11 ianuarie 2012

Haul: Sephora Makeup Bag

Am fost ieri pana in Cluj deoarece a trebuit sa o ducem pe o nepotica la niste analize, (deoarece la noi in oras e foarte greu sa gasesti doctori competenti), si am apucat sa intru pana la Sephora din Iulius si Polus, pe langa paletuta " Glamour to go II" de la Too faced, mi-a atras privirea portfardurile pe care le aveau! Erau asa de dragute... Si am gasit un foarte girlie, roz, din lac. Are marime medie, poate chiar mica, dar este exact ce imi doream pentru cosmeticele ce le port cu mine zi de zi.
Imi place ca partea externa este lacuita si se va putea curata foarte usor, la fel si in interior este captusit cu un material de fas, si acela se poate curata fara probleme.
Forma rotunjita si compacta este ideala pentru aproape orice fel de geanta, gentuta.


Abia dupa ce am ajuns acasa si am dat un search pe Google am vazut ca este o gama pentru fetitele/ fetele "pre-makeup" :)), dar nu conteaza au foarte multe produse tentante, si la preturi mai mult decat bune! ( gentuta a costat ~16 RON)

Something EXTRA:




Un medicament girly! :))
Ne revedem curand! :*

2 comentarii:

  1. Eu am oglinda de la Sephora girl :)). M-a atras din cauza coloritului puternic.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o colega care are si ea o oglinda Sephora girl, e atat de cute! ;))

    RăspundețiȘtergere